۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

ماتم زیبا


سلام خدمت همه دوستان
پست ایندفعه هم مربوط می شه به گروه Machine Head . تصمیم گرفتم آلبوم 2007 گروه رو ترجمه کنم . این هم ترجمه آهنگ دوم آلبومه با نام Beautiful Mourning

Beautiful Mourning



Fuck you all!

My redemption is knowing
This will be over
My aggression, I fear I've lost control

Who is this man I stare?
Mirror reflects a stranger
Fist shatters the despair
Awake the pain to anger


How do I close thine eyes of murder?
How do I close thine eyes of murder?
Staring into me?

My obsession is dying, sinking me deeper
My depression, this world has disavowed

Razor at wrist I seethe
The flesh is peeled apart now
Gone is my faded dream
Failure, I welcome in thou



This lifetime in sorrow,
God let the angels die
This is our last goodbye,
In love and death we cry
Our last goodbye


No, no, no, no

Spit in the face of loss
Coward, my own self-hatred
No more I bear this cross
Struggle, and rise from the dead

This lifetime in sorrow,
God let the angels die
This is our last goodbye,
In love and death we cry
Our last goodbye



ماتم زيبا

لعنت بر همه ي شما


رستگاريم را دارم پيدا ميكنم

اين تمام خواهد شد

پرخاشگري ام ، مي ترسم كنترلم را از دست بدهم


اين مردي كه به او خيره شده ام كيست؟

آينه غريبه اي را نشان ميدهد

مشت نا اميدي را ميشكند

درد را بيدار كن تا عصباني بشود


جگونه چشمان قاتل تو را ببندم؟

جگونه چشمان قاتل تو را ببندم؟

آيا به من نگاه ميكند؟


عقده ي روحيم دارد ميميرد مرا بيشتر غرق ميكند

پريشانيم را اين دنيا تكذيب ميكند


تيغ را به مچم ميكشم

گوشت از هم ميدرد

روياي كم رنگ من ميميرد

شكست من به تو خوش آمد ميگويم


اين عمر در غم

خدايا اجازه بفرما فرشتگان بميرند

اين آخرين خداحافظي ماست

در عشق و مرگ فرياد ميزنيم

آخرين خداحافظيمان را


نه نه نه نه


به صورت باخت تف بنداز

خسته شدم خود انزجاريم

ديگر اين صليب را نخواهم كشيد

مقاومت كن و از مرگ بپا خيز


اين عمر در غم

خدايا اجازه بفرما فرشتگان بميرند

اين آخرين خداحافظي ماست

در عشق و مرگ فرياد ميزنيم

آخرين خداحافظيمان را











۱۶ نظر:

lord artan گفت...

واقعا فوق الاده است خیلی خیلی قشنگه و واقعا یک البوم کامله
ترجمت خیلی خوب بود و دقیق
موفق باشی

blind guardian گفت...

Wo0o0o0W
چقدر خشن اگه متنش اینه خدا به داده آهنگ برسه بریم دانلود کنیم ببینیم این آقا بهزاد آخر مار و به کجا می کشونه با این آهنگهای جالب
مرسی و موفق باشی

shohreh گفت...

سلام
اون آهنگ ماشین هدو که تو پست قبلی تعریفشو کردی دانلود کردم
به خودی خودآهنگ قشنگی بود ولی من این نوع وکال و این جور اهنگارو دوس ندارم
ولی اشعار خیلی قوی داره
راستی منم وبلاگمو برای اخرین بار تا مدتی طولانی به روز کردم.

سیاوش گفت...

چقدر جالب بود
بلایند گاردین راس میگه
شاید خشن ترین شعری بود که خوندم!!

رها گفت...

سلام بهزاد جان
ممنون از ترجمه...
شعر جالبي بود
هرچند بعضي از قسمت هاش منو سردرگم كرد..مثلا اون جايي كه ميگه در عشق و مرگ فرياد مي زنيم...به نظرم هيچ شباهتي به فرياد عشق نداره..بيشتر از نفرت سرچشمه ميگيره..
فعلا..

سیاوش گفت...

آپم

Ξ\/Д/\/Ξ§CΞ/\/CΞ 4 Life گفت...

سلام

اشعار خیلی قوی دارند ولی من زیاد نمی تونم با این سبک ارتباط برقرار کنم.

راستی آدرس وبلاگ من عوض شده ممنون میشم اگه لینکم رو ویرایش کنید و از این به بعد اینجا منتظرتون هستم :

http://www.evanescenceforlife.blogfa.com/

Black Sabbath گفت...

درود.
اين گروه رو دوست دارم. هم اهنگها و هم شعرهاشون قشنگه. اصلا به خاطر همين خشونت دوستشون دارم.
پيروز باشي.

امید گفت...

ُسلام...
بلاگه metal4ever.blogfa.com با پست pulled under 2000 meter a second به روز شد...
خوشحال میشیم به ما سر بزنین

امید گفت...

منم کاملا ً با حرفات موافقم بهزاد...
life is ours we live it our way
ما خودمون دنیا رو به این شکل در آوردیم،ما حق انتخاب داریم،این ما هستیم که سرنوشت خودمون رو رقم میزنیم...و همونطور که لرد ارتان گفت آدمای خوب و موفق هم تو دنیا زیادن...
Did you try to reason why
Look yourself in the eye
What you are is all you have been
What will be is all you do now
اینم تکه ای از شعر balance از آناتما راجع به همین بحث ما...

ولی هدف من از این پست اصلا ً و ابدا ً بیان بدی های دنیا یا اینکه حالا که دنیا بده ما هم باید بد باشیم و هیچ تلاشی نکنیم نبود...من فقط و فقط قصدم معرفی تم و حال و هوای اشعار پینک فلوید بود...و برای این از پینک فلوید شروع کردم چون پینک فلوید بنیان گذار این سبک از اشعار و موسیقیه اعتراضیه...
وگرنه این بلاگ هدفش معرفی و بحث در مورد موسیقیه متاله...و همونطور که تو پستای قبلیم گفتم فقط تو این 2،3 پست اول راجع به پینک فلوید بحث میکنیم و بعد از اون فقط روی متال متمرکز میشیم...
منم کارای machine head و خصوصا ً iron maiden رو دوس دارم،و با کاراشون آشنام...و توی پست های بعدی حتما ً به این گروه ها و گروه های دیگه ی سبک می پردازیم...
و در ضمن از به وجود آمدن این بحث ها خیلی هم خوشحال هستم و امیدوارم که همیشه این بحث ها و نظرات در جریان باشه...
موفق باشی

امید گفت...

جدیدترین آلبوم megadeth
-----------------------
ُسلام بهزاد جان...خوبی؟!
بلاگه www.metal4ever.blogfa.com با پست داونلود آلبوم جدید megadeth یعنی endgame آپدیت شد
منتظرتون هستیم

سیا گفت...

آقا آپم !

آرش گفت...

درود بر تو
"متال برای همیشه" بار دیگر به روز شد. عنوان پست: موسیقی و نگرانی های فرهنگی

منتظر شما هستیم. بدرود

sia گفت...

آپم

آرش گفت...

بهزاد جان از اینکه "متال برای همیشه" را لایق نظرات ارزشمند خود می دانید متشکریم. بدرود

Unknown گفت...

فوق العاده خوب بود. ممنون. در موزیک های متال کلمات به خوبی معلوم نمیشه و با متنش فرق داره. بازم ممنون