۱۳۸۸ مهر ۳, جمعه

بایستید ، گوش کنید و یاد بگیرید .


Oh God, we live in misery

سلام خدمت همه دوستان

امروز می خوام یه گروه متال رو معرفی کنم که خودم تازه دارم آهنگهاشون رو گوش میدم و خیلی از کاراشون خوشم اومده به خصوص از شعرهاشون . شاید یه سری از شما این گروه رو بشناسید شایدم نه و شاید هم خیلی از شماها از این سبک اصلا خوشتون نیاد .

اسم این گروه August Burns Red هستش . قسمتی از بیوگرافی گروه رو میزام و بعدش هم متن آهنگ Meddler که به نظر من قوی ترین کار گروه هستش . من که خیلی این آهنگ رو دوست دارم . تو پستهای بعدی شعرهای دیگه ی گروه رو هم می زارم .


بیوگرافی :

این گروه در سال 2003 در کشور امریکا تشکیل شده . سبک گروه Metalcore هستش .

اعضای گروه :

Jake Luhrs − lead vocals

JB Brubaker − lead guitar

Brent Rambler − rhythm guitar

Dustin Davidson − bass, backing vocals

Matt Greiner − drums, percussion, piano

گروه سه آلبوم (Studio) به نام های :

Thrill Seeker (2005)

Messengers (2007)

Constellations (2009)

و سه آلبوم EP داره :

Demo (2003)

Looks Fragile After All (2004)

Lost Messengers: The Outtakes (2009)

و حالا ترجمه ترانه Meddler :



Meddler

This moment will too pass us by.

این لحظه ای که در اوج ول شدگی هستیم
It's this notion inside all of us to prioritize through our selfish eyes.

این تفکر در هممون به وجود آمده که از بقیه بهتریم و این تو چشمهای خودپسندانمون موج می زنه
To be the bull behind the rampage, the reason for all the riot.

می خوایم گاوهای وحشی باشیم پشت درای میدون گاوبازی ، این دلیل همه این سر و صداهاست !
We'll feed our flame before wasting time on everyone else's, with more problems and less pride.

ما از قبل چپق مردم رو چاق می کنیم بدون اینکه وقتی براشون گذاشته باشیم ، وقتی برای حل مشکلاتشون نه غرور ورزی !
We'll feed our flame before wasting time on everyone else's, the gallows were not supposed to look like this.

ما از قبل چپق مردم رو چاق می کنیم بدون اینکه وقتی براشون گذاشته باشیم ، به دار می کشیم در حالی که اصلا اینطور به نظر نمی آید .
Oh God, we live in misery, lying here in desperation.

وای خدا ، در اوج نکبت زندگی کردیم ، باز هم در اوج ناامیدی و نکبت داریم دروغ می گیم !
We need you here more than anything right now...right now.

الان بیشتر از هر چیزی بهت نیازمندیم ، همین الان ... همین الان .
If everything's relative, then why the emptiness in our souls?

اگه تمام چیزها جزیی از وجود ماست ، پس این احساس پوچی توی روح هامون چیه ؟
If everything's relative, then why the emptiness in our souls?

اگه تمام چیزها جزیی از وجود ماست ، پس این احساس پوچی توی روح هامون چیه ؟
Trying to untie the knot we thought we were untying our entire lives, we're busied up and burnt out..

داریم سعی می کنیم عقده هامون رو بشکافیم ، در عمل فکر می کنیم که داریم زندگی بی عیب و نقصمون رو حل و فصل می کنیم ، در حالی که ما بیش از حد مشغولیم و خسته و بریده ایم .
Everyone together, we will strengthen ourselves.

همه با هم باید خودسازی رو شروع کنیم .
Everyone together, we will strengthen ourselves.

همه با هم باید خودسازی رو شروع کنیم .
Everyone together, we will strengthen ourselves.

همه با هم باید خودسازی رو شروع کنیم .
We will.... Because now we know you won't ever fly fast enough to make time stand still.

ما خودسازی می کنیم ... چون می دونیم که شماها نمی تونید اونقدر سریع پرواز کنید که زمان ثابت بمونه !
You won't ever fly fast enough to make time stand still.

شماها نمی تونید اونقدر سریع پرواز کنید که زمان ثابت بمونه !
Stop, listen, and learn. Stop, listen, and learn.

بایستید ، گوش کنید و یاد بگیرید . بایستید ، گوش کنید و یاد بگیرید .
You won't ever fly fast enough to make time stand still.

شماها نمی تونید اونقدر سریع پرواز کنید که زمان ثابت بمونه !
Stop, listen, and learn.

بایستید ، گوش کنید و یاد بگیرید .
You won't ever fly fast enough to make time stand still.

شماها نمی تونید اونقدر سریع پرواز کنید که زمان ثابت بمونه !
Stop, listen, and learn.

بایستید ، گوش کنید و یاد بگیرید .
You won't ever fly fast enough to make time stand still.

شماها نمی تونید اونقدر سریع پرواز کنید که زمان ثابت بمونه !
Stop, listen, and learn.

بایستید ، گوش کنید و یاد بگیرید .
You won't ever fly fast enough to make time stand still.

شماها نمی تونید اونقدر سریع پرواز کنید که زمان ثابت بمونه !
Stop, listen, and learn.

بایستید ، گوش کنید و یاد بگیرید .

لینک دانلود آهنگ :

August Burns Red - Meddler

۲۰ نظر:

سیاوش گفت...

"می خوایم گاوهای وحشی باشیم پشت درای میدون گاوبازی ، این دلیل همه این سر و صداهاست ! "

این تیکش خیلی باحال بود!
عجب تشبیه های باحالی آوورده ...
مرسی لذت بردم

lord artan گفت...

سلام چون تو معرفی کردی می رم سراغ دانلودش و بعد از گوش دادن نظرم رو می گم
شعرش خیلی قشنگ بود جدی می گم خیلی حال کردم
موفق باشی

shohreh گفت...

سلام
من چند تا از ویدئو های این گروهو دیدم و بد نبودن
اما کلا زیاد با سبک متال کر خوب نیستم

آرش گفت...

درود بر تو
من از این گروه تنها چند ترکی از آلبوم Messengers شنیده بودم. البته من به همه کارهای خوب سبک های مختلف گوش می دهم و سعی می کنم با آن آهنگ ها هم ارتباط برقرار کنم . این گروه نیز کارهای خوبی دارد و این آهنگی هم که برای دانلود گذاشته اید از کارهای بسیار قوی گروه است. شعر زیبایی هم دارد و از تلاشتان برای ترجمه این شعر هم سپاسگذارم. بدرود

علی گفت...

خوب من از این گروه اصلا خوشم نمیاد ولی شعرش واقعا زیبا بود البته ترجمه هم خیلی خوب بود
ممنون که خبر کردی
موفق باشی

blind guardian گفت...

خوشم میاد تا به حال هر کاری گذاشتی و من دانلود کردم واقعا جالب و خوب بوده
این آهنگ هم قشنگ بود کار ترجه هم عالی بود هر چند من هرگز نمی تونم یک آهنگ رو ترجمه کنم
در هر صورت بازم ممنون
منم که 1 شنبه دیگه می رم و بازگشتم با خداست اما اگه بتونم ماهی یکبارو سر می زنم:D

blind guardian گفت...

سلام
چرا آپ می کنم اما خوب این ترم ترم آخره 20 واحد دارم دیگه باید بخونم تموم شه
بعد هم ببینم کار می شه کرد یا باید دنبال ادامه تحصیل باشم
در هر صورت بهتون سر می زنم
موفق باشی دوست من

SaintAnger گفت...

سلام دوست عزیز

با معرفی فروم طرفداران متالیکا آپم

www.metclub.ir/forum

حتما سر بزن

امید گفت...

سلام...بلاگه metal4ever.blogfa.com با پست جدید معرفی و ترجمه ی کارهای گروهه Gojira به همراه داونلود آلبوم و کلیپ این گروه به روز شد
منتظرتون هستیم.......

امید گفت...

سلام بهزاد جان...چطوری!؟
دیروز وقت نداشتم که پستت رو بخونم،فقط کامنت قبلی رو paste زدم و رفتم...
منم اسم این گروه رو نشنیدم،از metalcore هم نه بدم میاد نه خوشم میاد
ولی اینطور که میگی حتما ً کاراش خوبه...
الان دارم MEDDLER رو دانلود می کنم...
منتظر پست های بعدیت هستم...
موفق باشی!
فعلا ً بای

ناشناس گفت...

كاور از گروه اسلير

hebrie
a iranian band




hebrie.blogfa.com

Sina گفت...

سلام ..

من این گروهو تازه شناختم .
شعرش معمولی بود به نظر من .. حالا نه خیلی معمولی .. ولی Top هم نبود .

من آپم .. اگه دوست داشتی سر بزن .

امید گفت...

ُسلام...بلاگه متال برای همیشه با پسته "بیگانه با خود" آپدیت شد...
منتظر شما و نظراتتون هستیم...
www.metal4ever.blogfa.com

آرش گفت...

درود

"متال برای همیشه" با پست جدید Be'lakor- Stone's Reach میزبان نظرات ارزشمند شماست. منتظرتان هستیم. بدرود

آرش گفت...

از حضورت سپاسگزام. بدرود

آرش گفت...

درود
metal4ever با پست" Riverside- Anno Domini High Definition قسمت اول" به روز شد. منتظر نظرات گرانقدر شما هستیم. بدرود

آرمین گفت...

من سه تا کلیپ با کیفیت بالا ازش دارم گروه نسبتا خوبیه نمدونم چرا وقتی ویدیوهاشو می بینم یاد PHIL خواننده پنترا می افتم!
می تونین کلیپاشونو در jc tv ببینین البته صبح ها بین ساعت 9 تا 9.30 البته حتما نه ولی اگه 2الی 3 روز بشینین حتما میبینین!

آرش گفت...

درود
دوست خوبم
چرا دیگه آپ نمی کنی عزیز؟؟؟؟؟؟
metal4ever با قسمت دوم Riverside- Anno Domini High Definition به روز شد....
منتظر نظرات شما دوست گرامی هستیم. بدرود

siavash eddie گفت...

سلام داداش !
آپم!
www.ironmaiden.blogfa.com

امید گفت...

سلام بهزاد...خیلی وقته نیستی...کجایی؟!
ما با پست سلام...descending به روزیم
منتظرت هستیم